Dat verdient een bloemetje 

DEEN Supermarkten is de meesten wel bekend. Maar onlangs lanceerde de supermarktketen ook een nieuwe dienst: de bloemenservice, Deen Bloemen. In samenwerking met Heilder ontwikkelde Film Agency deze pakkende commercial.

De krachtige combinatie

Het combineren van echte videobeelden met geïllustreerde animaties is een vak apart. Door deze kundigheid in een video bij elkaar te brengen levert vernieuwende videocontent op. Het doel van de commercial was het gemak van de Bloemenservice. Dankzij deze online dienst belt de consument gemakkelijk een van de vele mooie boeketten. 

Wij hebben gebruik gemaakt van de mascotte van Deen Bloemen: de bij. Deze is dankzij animatie tot leven gewekt en heeft een bijzondere rol in de commercial. Daarnaast zien we de eenvoud van de bestelservice. Als krachtig detail tonen we de verschillende boeketten terwijl de gebruiker door het aanbod swipet. Impressive he!?

No items found.
No items found.
No items found.

Videoproductiebedrijf met garantie op de wow-factor

Komen we al in beeld? Onze video- en motion designers tillen video-ervaringen naar een hoger niveau. We kunnen gerust zeggen dat we voor onze klanten ten strijde trekken. Als volledig Nederlands bedrijf, met al meer dan tien jaar ervaring, richten wij ons op impact. Het is tijd voor de volgende stap. Het is tijd voor Film Agency. 

- Next case

Claassen Moolenbeek en Partners - Video campagne

Video campagne