Stakelogic Live Wervingsvideo

Stakelogic Live zendt 24/7 casinospellen uit, waardoor er veel personeel nodig is om alles draaiende te houden. Aan ons de taak om een wervingscampagne op te zetten voor mensen die het gezicht van Stakelogic Live willen worden.

De wervingscampagne

In Nederland is de markt waarin Stakelogic Live zich bevindt vrij nieuw en dat zorgt ervoor dat het lastig is om nieuwe medewerkers te werven. Het is belangrijk om de doelgroep een helder beeld te schetsen wie Stakelogic Live is en wat zij doen.

Iedereen is welkom om bij Stakelogic Live aan het werk te gaan. Het maakt niet uit waar je vandaan komt, of je een opleiding hebt gevolgd of wat je doet: zij leren je de kneepjes van het vak. We hebben er daarom voor gekozen om gebruik te maken van drie verschillende doelgroepen in de video’s. Hierdoor spreken we een brede doelgroep aan en is het makkelijk te targetten.

Het proces

Bij Film Agency denken we na over iedere stap die we zetten. We zijn daarom begonnen met het schrijven van een strategie, om vervolgens een begin te maken aan het script. Vanuit dat script ontstaat er een eerste ruwe opzet. In deze opzet wordt een beeld geschetst hoe lang de video zal duren, wat de inhoud van de video zal zijn, etc. Vervolgens kan er een storyboard worden gemaakt en worden de in- en outro’s gedesignd. Als we alle puntjes op de i hebben gezet is het tijd voor de draaidagen. Omdat de live casinospellen continu doorgaan, is er weinig tijd om te filmen in de studio’s. Ondanks de strakke planning is het ons, dankzij onze snelle leveranciers, gelukt om met maar twee draaidagen maar liefst acht video’s te filmen.

Het resultaat

De video’s zijn ontwikkeld in verschillende formaten en tijdsduren. Zo zijn er naast de lange video’s ook korte video’s ontwikkeld van vijf en tien seconden voor bijvoorbeeld Instagram en reclame in de bioscoop. En dat met maar twee draaidagen.

No items found.
No items found.
No items found.

Videoproductiebedrijf met garantie op de wow-factor

Komen we al in beeld? Onze video- en motion designers tillen video-ervaringen naar een hoger niveau. We kunnen gerust zeggen dat we voor onze klanten ten strijde trekken. Als volledig Nederlands bedrijf, met al meer dan tien jaar ervaring, richten wij ons op impact. Het is tijd voor de volgende stap. Het is tijd voor Film Agency. 

- Next case

KNLTB - Introductie Rechtensysteem

Promotiefilm