Film Agency mocht voor Hurks aan de slag voor de ontwikkeling van een serie advertenties. Het doel van de advertenties was conversie door middel van een LinkedIn campagne. In deze campagne worden twee innovatieve woonconcepten uitgelegd: Leonardo (appartementen) en Da Vinci (grondgebonden woningen). Om de doelgroep te triggeren en de campagne te boosten, ontwikkelden wij twee explainers.

De uitwerking

De twee woonconcepten hebben we omgezet in twee losse advertenties. Dit past veel beter bij de doelstellingen van Hurks: lead generatie en conversie. Beide concepten hebben immers nét een andere insteek en doelgroep. Op deze manier brengen we de juiste concepten bij de juiste doelgroepen onder de aandacht.

De combinatie van video en animatie is erg succesvol in een campagne welke draait om leadgeneratie. Video zorgt voor het aanbrengen van sfeer, terwijl animatie zorgt voor extra duidelijkheid. Deels hebben we gebruik gemaakt van bestaande assets waardoor we herkenbaarheid konden genereren. In het kader van brand awareness hebben we de intro en outro voor beide advertenties gelijk gehouden. Hierdoor worden Hurks en haar woonconcepten zo duidelijk mogelijk neergezet. =

Om de doelgroep extra te triggeren, benoemen we in de advertenties wel kort beide concepten, maar zoomen we vervolgens in op één van de twee. Dit maakt de expertise van Hurks kenbaar en zorgt er voor een extra interesse inpuls bij de doelgroep. Een strakke call to action zorgt voor het gewenste resultaat in de campagne: leads.

"Film Agency heeft ons ondersteund bij het creëren van een video van ons woningconcept. Ze hebben ons voorzien van professioneel advies!"

Marketing & Communicatie

Annette Jeuken

Hurks

No items found.
No items found.

Videoproductiebedrijf met garantie op de wow-factor

Komen we al in beeld? Onze video- en motion designers tillen video-ervaringen naar een hoger niveau. We kunnen gerust zeggen dat we voor onze klanten ten strijde trekken. Als volledig Nederlands bedrijf, met al meer dan tien jaar ervaring, richten wij ons op impact. Het is tijd voor de volgende stap. Het is tijd voor Film Agency. 

- Next case

Multifix - Corporate

Corporate