JP. cars verbindt internationale markten met ‘state of the art’ technologie. Ze bepalen marktwaardes, restwaardes en gewildheid van gebruikte auto’s. Dit doen zij op basis van grote hoeveelheden data over online verkoopprijzen, prijsaanpassingen en verkoopaantallen van gebruikte auto’s. Het is hun ambitie om wereldwijd dé dataterminal voor leasemaatschappijen, financiële instellingen en autobedrijven te worden.
JP. cars heeft een tijd geleden ervoor gekozen om hun merk te herpositioneren. Om te zorgen voor een nieuwe branding waren zij op zoek naar een andere huisstijl, een vernieuwde website en nieuwe up-to-date social content. Bij Film Agency gingen we aan de slag om voor JP. cars te gekke video content te creëren.
We creëerden 3D-animatievideo’s in drie verschillende soorten formaten voor de nieuwe branding, waarbij we data op een gave manier hebben gevisualiseerd. Door middel van de animatie op de website zorgen we ervoor dat de website bezoekers onder de indruk zijn van de visuals.
De video’s voor de website van zowel de computer als de telefoon zijn loopable. Dat houdt in dat ze onafgebroken blijven afspelen. De auto in de animatievideo’s is merkloos en er worden verschillenden onderdelen getoond van verschillende klanten. Voor de animatievideo voor de sociale content zijn muziek en geluidseffecten toegevoegd. De animaties zijn zo gemaakt dat de kijker direct geïmponeerd wordt en ze het wow-effect ervaren.
Of je nu een bedrijfsvideo, commercial of productfilm wilt, het is en blijft een vak apart. Wij zijn verhalenvertellers en zetten met onze premium video content keer op keer een stevig verhaal neer. Hiermee raken wij jouw doelgroep en blijft jouw boodschap bij. Film Agency maakt impact waarmee je jouw doelgroep informeert, inspireert en enthousiasmeert.
Komen we al in beeld? Onze video- en motion designers tillen video-ervaringen naar een hoger niveau. We kunnen gerust zeggen dat we voor onze klanten ten strijde trekken. Als volledig Nederlands bedrijf, met al meer dan tien jaar ervaring, richten wij ons op impact. Het is tijd voor de volgende stap. Het is tijd voor Film Agency.